1000TL üzeri alışverişlerinizde kargo bedava Paris Bal Ödülleri Yarışmasında Dünyanın En İyi Balı Seçildi 1500TL Üzeri Alışverişlerde (500) Süzme Bal Hediye Tahlil Sonuclarımız Acıklandı (SIFIR ŞEKER) Müşteri Temsilci Bottumuz Bali Whatsapp,Facebook,İnstagramda Hizmet vermektedir. 81 ile Kargo Gönderimi Saglanmaktadır Sepette %7 İndirim Yeni Sezon Başlıyor 1000TL üzeri alışverişlerinizde kargo bedava Paris Bal Ödülleri Yarışmasında Dünyanın En İyi Balı Seçildi 1500TL Üzeri Alışverişlerde (500) Süzme Bal Hediye Tahlil Sonuclarımız Acıklandı (SIFIR ŞEKER) Müşteri Temsilci Bottumuz Bali Whatsapp,Facebook,İnstagramda Hizmet vermektedir. 81 ile Kargo Gönderimi Saglanmaktadır Sepette %7 İndirim Yeni Sezon Başlıyor 1000TL üzeri alışverişlerinizde kargo bedava Paris Bal Ödülleri Yarışmasında Dünyanın En İyi Balı Seçildi 1500TL Üzeri Alışverişlerde (500) Süzme Bal Hediye Tahlil Sonuclarımız Acıklandı (SIFIR ŞEKER) Müşteri Temsilci Bottumuz Bali Whatsapp,Facebook,İnstagramda Hizmet vermektedir. 81 ile Kargo Gönderimi Saglanmaktadır Sepette %7 İndirim Yeni Sezon Başlıyor 1000TL üzeri alışverişlerinizde kargo bedava Paris Bal Ödülleri Yarışmasında Dünyanın En İyi Balı Seçildi 1500TL Üzeri Alışverişlerde (500) Süzme Bal Hediye Tahlil Sonuclarımız Acıklandı (SIFIR ŞEKER) Müşteri Temsilci Bottumuz Bali Whatsapp,Facebook,İnstagramda Hizmet vermektedir. 81 ile Kargo Gönderimi Saglanmaktadır Sepette %7 İndirim Yeni Sezon Başlıyor

Kargo Değişim ve Garanti

İade & Değişim Süreci Kaç Gündür?

İade işlemi yoktur.
Değişim, siparişin teslimatından sonraki 5 iş günü içerisindedir.

Değişim Ücretli midir?

Değişim için, WhatsApp sipariş hattımızdan bizimle iletişime geçip değişim kodunu talep etmeniz gerekmektedir. Değişim talebiyle www.senlibingolbal.com.tr'a gönderdiğiniz ürünlerin firmamız tarafından oluşan hatalarda tüm kargo masrafları firmamıza aittir.
Diğer durumlarda yapılan gönderilerin kargo ücreti göndericiye aittir aksi takdirde karşı ödemeli gönderilen ürünler firmamız tarafından teslim alınmayacaktır.

Hangi Ürün/Ürünler Değişim Kapsamına Girmez?

Hızlı tahrip olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.  ürünler  bozulmuş ve kullanılmış olmaları halinde değişim kabul edilemez.

Hangi Ürün/Ürünler Değişim Kapsamına Girer?

Kargoda yada herhangi bir aşamada zarar görmüş kusurlu ürünler, baştan defolu olan ürünler acil değişim kapsamına girmektedir. Gelen ürün beğenilmediği ve kullanılmadığı durumda ise değişim kapsamına girmektedir.

Değişim Süreci Nasıl Başlatılır?

Değişim yapmak istediğiniz ürünlerin yer aldığı siparişi, hesabım > şteri Hizmetleri bölümünü bulduktan sonra 

Yeni Destek Bildirimi butonuna tıklayınız. Karşınıza gelen form aracılığıyla istediğiniz ürünü Değişim olarak gönderebilirsiniz.

İnternet Sitesinden Değişim Talebi Oluşturdum, Şimdi Ne Yapmam Gerekiyor?


Firmamız taraflı sorunlarda (Acil değişim kapsamı) En yakın Yurtiçi  Kargo şubelerine gidip, ürünleri Şenli Bingöl Bal'a karşı ödemeli olarak göndermek istediğinizi söylemelisiniz.
 Adres bilgilerimiz aşağıda yazmaktadır.

Resmi Firma Adı ve Adresi Nedir?

Firma Adı:Şenli Bingöl Bal dır.

Adres: Çarşı Mahallesi. Sakarya Caddesi. 29/F, Elazig, 23000

Ürünleri  Yurtiçi Kargo İle Gönderdim Şimdi Ne Olacak?

Değişim işlemlerinin başlatılabilmesi için, öncelikle göndermiş olduğunuz ürünlerin bizlere ulaşması gerekmektedir. Ürünler bizlere ulaşıp, değişim talebi onaylandıktan sonra tarafınıza, ürünlerin toplam tutarı "Hediye Çeki" olarak gönderilir. Bu tutar tanımlandıktan sonra  yeni bir sipariş oluşturularak Hediye çekinizi kullanabilirsiniz. Tüm bu süreçleri sipariş takip bölümünden takip edebilirsiniz.
 

Saygılarımızla.

Size nasıl yardımcı olabiliriz?
Yükleniyor...